מערבל מנתי סובב

מערבל מנתי סובב (Rotary Batch Blender) תוצרת Munson Machinery ארה"ב בעל איכויות יוצאות דופן. יתרונותיו ועמידותו מוכחים לאור העובדה כי דגמיו הראשונים נכנסו לשימוש בראשית שנות השלושים של המאה ה-19, מהם כאלה אשר עדיין משרתים את בעליהם נאמנה עד היום!

את הניסיון האופרטיבי העצום השכילו מהנדסי Munson Machinery  לתרגם לשיפורים ושכלולים האחראים, יחד עם הטמעת שיטות ייצור מתקדמות (כולל בכל הקשור בחומרי גלם והליכי גימור), לנתוניהם המרשימים של הדגמים הנמכרים כיום.

טכנולוגית ערבול בכפות ובמהירות סיבוב תוף איטית מאפשרת שימוש במנוע קטן ומחזורי פעולה קצרים. פירוש הדבר חיסכון משמעותי בעלויות הפעלה בהשוואה למערבלי ריבון (Ribbon Blender). כל זאת תוך שמירה מרבית על איכות החומר המעורבל והשגת תערובות ברמת הומוגניות גבוהה ביותר.

אפשרויות הזנה וריקון של המערבל: מיכלים קשיחים, שקי ענק (Big Bags), מסוע בורגי, שינוע פנאומטי, שינוע ואקום ועוד.
אוטאוס משווקת מגוון מערבלים מתוצרת מונסון. מערבל ריבוןמערבל פלאושר, מערבל מעבדתי מנתי סובבמערבל V, מערבל רציף סובב ומערבל הי אינטנסיטי רציף.

תיאור

ערבול מושלם תוך צריכת אנרגיה מינימאלית
מבנה הכפות הייחודי למערבל  מנתי סובב של Munson, מצוי בבסיס הנתונים המרשימים המיוחסים לו.
הכפות מרימות את החומר בעדינות והערבול מתרחש למעשה תוך ניצול כוח הכבידה בעת גלישת החומר במורד חלל התוף. יתרון חשוב של שיטת ערבול זו, הוא עומסים מינימאליים המופעלים על חלקיקי החומר המעורבל כך שהוא אינו נשחק או ניזוק בכל דרך אחרת.

מחזורי ערבול בני עד שלוש דקות מספיקים בדרך כלל לשם השגת הומוגניות מושלמת (לעיתים די אפילו בדקה וחצי). הפיזור האחיד מאפשר עירבוב גרמים בודדים אל תוך מנה של מאות ואפילו אלפי קילוגרמים. ניתן להשתמש במערבל ביעילות גם כשהוא מלא עד לכדי 10% בלבד מנפח התוף.
הפריקה והטעינה נעשות תוך כדי סיבוב התוף לאותו כיוון. המערבל מתחיל בפעולת הערבול מיד עם כניסת החומר ולאחר גמר הערבול החומר יוצא מפתח נגדי תוך כדי סיבוב ושמירה על רמת ההומגניות של התערובת.

יתרון נוסף בשיטת ריקון זו הוא פריקה מושלמת ללא שאריות חומר בתוף. דבר זה, חשוב למניעת השארות חומר בתוף ופגיעה ביחסי ערבול של המנה הבאה.

מבין כל החלופות האפשריות, מערבל מנתי סובב מבית Munson הוא החסכוני ביותר מבחינת האנרגיה המושקעת בערבול מנה ביחס לזמן. על כל אלה יש להוסיף בלאי אפסי של המערבל עצמו ופעולה ארוכת שנים ללא תקלות. פירושם של יתרונות אלה עשוי להיות חיסכון של מאות אלפי שקלים בשנה!

התזת נוזלים ופונקציות נוספות
בשיטת הערבול בכפות, מתאפשרת התזת נוזלים יעילה ביותר לצרכי ציפוי והספגה. החומר המעורבל נע באופן רציף תוך שהוא עובר מתחת למתז. כך מושגת חשיפה אחידה לנוזל והתוצאה היא ציפוי אחיד בזמן קצר תוך שימוש מינימאלי מהנוזל המותז.

ניתן לקבל את המערבל עם הכנה לחימום או קירור (בשיטת דופן כפולה Double Jacket), ייבוש בהזרמת אוויר חם.
אפשרויות אספקה של מגוון חומרי גלם וגימורים שונים. פלדה פחמנית, נירוסטה ומתכת נגד שחיקה. כמו גם מחומרים מתקדמים יותר כגון הסטלוי (hastalloy) ודופלקס (Duplex) לעיבוד חומרים קורוזיביים. גימור סניטרי לתעשיית התרופות ולתעשיית המזון. ציפוי פנימי וקונפיגורציות בהתאמה אישית לצורכי הלקוח.

יצירת קשר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    סרטונים

     

     

    חוות דעת

    1. אבי לוי

      מערבל כזה עובד אצלנו בהצלחה שנים רבות בעירבול תערובות מורכבות. חסכוני באנרגיה. תקלות אפס! מושלם

    2. חנן מזרחי

      מערבל מהיר, עדין לחומר ובעל מנוע קטן וחסכוני.

    3. רובי – חב' לב-ברון קומודיטיס

      רכשנו למפעלינו מיקסר מונסון לערבוב אבקות בשנת 2010, כל מנה = 5,000 ק"ג, המערבל מסתובב כבר 5 שנים כ-90,000 מנות, ללא תקלות, כל שנידרש זה תחזוקה מינ' לבלאי אטמים בלבד.
      לסיכום: רכישה מוצלחת במחיר תחרותי וסוכן שיודע לתת שירות ומענה

    הוסף חוות דעת

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *