מערבל פלאושר

מערבל פלאו צילנדרי (Cylinderical Plow Blender) המשווק ע"י אוטאוס, מתוכנן לערבל חומרים שוחקים, סיביים, דחיסים במהירות גבוהה בעוצמה רבה יותר ובתוצאות אחידות ביותר מאשר מערבלים בסגון ריבון (Ribbon), כפות (Paddle) או מחרשה (Plow).

מערבל צילנדרי עם מחרשות מתוצרת Munson Machinery ארה"ב, מיוצר כמערבל מנתי או כמערבל רציף עם סכר לכיוון זמן השהיה של החומר במערבל.

שלא כמו מערבל ריבון, מערבל פלאושר של מונסון בנוי ממיכל צילינדרי (צינורי) עם ציר עירבול המסתובב פי 4 מהר יותר. המיכל מוזן ב 60% מהנפח הכולל ובשילוב מהירות סיבוב גבוהה של ציר העירבול, גורם לחומר להיות מאוורר ולמלא את כל נפח המערבל בחומר מרחף. תופעה זו מגבירה את קצב מעבר החומר בו בזמן שהיא מפחיתה את השחיקה והפגיעה בחומר המטופל במערבל.
כתוצאה מתכנון מתקדם זה, מערבלי פלאו צינוריים המשווקים ע"י אוטאוס, יכולים להשיג 100%  אחידות עירבול של חומרי גלם ביחס של 1 ל 1000, לערבל מהר יותר באופן משמעותי ממערבלים אנכיים אחרים ולטפל במגוון רחב ביותר של חומרים. כולל חומרים סיביים ביותר, דחיסים, לחים, דביקים, שוחקים, שבירים או בעלי תכונות זרימה בעייתיות. בכל מקרה, מערבלים אלה אינם מתאימים לערבל עיסות (פסטות).

בשילוב עם מערכת התזה, מערבלי פלאו אלה, מסוגלים לבצע ציפוי של אבקות ואגלומרטים (כגון אשלג), לפעמים תוך פחות נוזל מאשר היה צריך להשתמש במערבלים אנכיים אחרים.
המערבל מוזן מפתח אחד או יותר בחלקו העליון, בעל דלתות גישה בצדדים, ריקון מלמטה וסכר ידני או אוטומטי.
המערבל אטום לפליטת אבק ומתוכנן להתחבר למערכות יניקה או סינון אבק מפעליות.

אפשרויות הזנה וריקון של המערבל: מיכלים קשיחים, שקי ענק (Big Bags), מסוע בורגי, שינוע פנאומטי, שינוע ואקום ועוד.

אוטאוס משווקת מגוון מערבלים מתוצרת מונסון. מערבל מנתי סובב,  מערבל ריבון, מערבל מעבדתי מנתי סובבמערבל Vמערבל רציף סובב ומערבל הי אינטנסיטי רציף.

יצירת קשר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    חוות דעת

    אין עדיין חוות דעת.

    היה הראשון לכתוב סקירה “מערבל פלאושר”

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *