פריקת שקי ענק

פורק שקי ענק  (big bag unloader) מתוצרת חברת Air Tec האיטלקית המשווק ע"י אוטאוס מצוי בשימוש במפעלים רבים ברחבי העולם

הפורק תוכנן תוך שנלקחו בחשבון הצרכים האופייניים לתהליך פריקת שקי ענק כמו גם האפשרות לשילוב תכונות ייחודיות לפי דרישה. הפורק מציע יתרונות רבים על פני מתקני פריקה דומים אחרים, הוא הוכיח את עצמו כאמין ועמיד תוך שהוא ממשיך לפעול לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה שוטפת וללא תקלות.

תיאור

תכונות בסיס ותוספות אפשריות
הפורק מיועד לשמש לפריקת שקים במשקל של עד 2,000 ק"ג. מתלה השקים מתכוונן טלסקופית כך שניתן להתאים את המתקן לשמש לפריקה יעילה של שקים בכל נפח.
ניתן להעמיס שקים על הפורק באמצעות כננת או באמצעות מלגזה.
הפורק מצויד בבוכנות המשמשות לעיסוי השק לשחרור חומרים מהודקים (לדוגמא: סוכר, אבן גיר) לצורך זרימה חופשית של החומר מהשק.

ניתן להתאים את הפורק כמו גם להוסיף לו מגוון פונקציות על פי הצורך.
כך למשל קיימת אפשרות להוסיף שובר גושים אינטגראלי במיכל, סכינים לחיתוך שקים ללא גרון, מיכל עם דלת אטומה, חלון וככפות (לטיפול בחומרים מסוכנים), הוספת מערכת יניקה לשחרור אויר וטיפול באבק, שילוב מערכת מינון (בורגית או אחרת), שילוב מערכות שינוע ושיגור (פניאומאטיות או חלזוניות), מערכות ריקון מיכל (ויברה פלו או מרעד) ועוד.

ניתן להזמין פורק שקי ענק המיוצר מפלדה פחמנית צבועה, מנירוסטה 304 או מנירוסטה 316.

יעילות מוכחות במגוון תעשיות
חברת Air-Tec השיקה דגמים ראשונים של פורק שקי הענק (bulk bag unloader)  בסוף שנות התשעים. מאז הוכנסו בו שיפורים ותוכננו עבורו מגוון תוספות אפשריות אשר הפכו אותו אידיאלי לשמש לפריקת חומרים מסוגים שונים, החל מאבקות עדינות וכלה בחומרים גושיים.
בין היתר משמשים פורקי שקי ענק אלה לפריקת חומרים בתעשיית המזון (סוכר, מלח, קמח, קפה טחון, אורז, אפונים, שיבולת שועל, ועוד), חומרים מסוכנים (כגון אבקות חומציות ו/או רעילות), כימיקלים שונים (כגון חנקות, פוספטים ועוד), חומרי בניין (אבקות קרמיות, מלט, אבן גיר ועוד).
הפורק הוכיח עצמו כיעיל ועמיד, הוא משרת נאמנה במפעלים רבים, מסוגים שונים, ברחבי העולם כמו גם בישראל.

על חברת  Air-Tec Systems
חברת Air-Tec היא חברה איטלקית מובילה בתחום שינוע, תפעול ואחסנה של חומרי גלם בתפזורת.
לזכות החברה מגוון פטנטים הרשומים על שמה והמשמשים במתקנים ובמכונות שהיא מייצרת, ביניהם מערכות שינוע פניאומאטיות לחומרי גלם בתצורת אבקות או גרגרים.
פורק שקי הענק מתוצרתה הוא דוגמא מצוינת למתקן שהוא פרי תכנון מקיף ובעל מעוף המהווה בסיס לביצוע איכותי המאפיין את כלל מוצרי החברה.

יצירת קשר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    חוות דעת

    אין עדיין חוות דעת.

    היה הראשון לכתוב סקירה “פריקת שקי ענק”

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *