פורק שקים קטנים עם בקרת אבק

פורק שקים קטנים מתוצרת Air-Tec  (איטליה) והמשווק ע"י אוטאוס, משמש לפריקת שקים במשקל 25/50 ק"ג מפלסטיק או נייר תוך שמירת אזור העבודה חופשי לחלוטין מאבק.

 

במיכל הפורק נשמר תת לחץ לכל אורך פעולת הפריקה באמצעות שאיבת אוויר מחלל המיכל דרך מסנן על ידי מפוח ייעודי או באמצעות חיבור למערכת יניקה קיימת של המפעל. כך מובטח כי אזור העבודה יוותר חופשי לחלוטין מחלקיקי החומר הנפרק.

 

מדובר במערכת פריקת שקים ידנית (manual bag splitter) המתאימה לשימוש עם חומרים אבקתיים מכל סוג ובכל תעשייה, כגון בתעשיית המזון, הכימיקלים, התרופות ועוד. עובדים המתפעלים את מתקן הפריקה, כמו גם עובדים השוהים בקרבת מקום, אינם נחשפים לחלקיקי חומר ואינם צריכים להתמגן במסכות מגן על הפנים.

תיאור

תכונות המתקן
פורק שקים קטנים ידני זה, הוא למעשה מתקן פריקת שקים קטנים עם בקרת אבק הניצב עצמאית על ארבע רגליים ומצויד ברשת עליה מונח השק לפריקה. דלת הגישה אל מיכל הפורק נתמכת בשתי בוכנות.
המתקן מסופק עם מפוח ליצירת תת לחץ במיכל הפריקה ויניקת חלקיקי אבק חופשיים החוצה ממנו דרך פילטר מתאים כך שנמנעת כל אפשרות של פליטת חלקיקי חומר אל מחוץ למתקן. מרחיפי אוויר במשפך המיכל, מסייעים בריקון חומרים קשי זרימה.
ניתן להזמין מתקן פריקת שקים העשוי פלדה פחמנית צבועה, נירוסטה 304 או נירוסטה 316.

מתאים לפעולה עם כל מערכת שינוע

אל תחתית המתקן ניתן לחבר מערכת שינוע פניאומאטי, מערכת שינוע חלזוני, מערכת שינוע וואקום, מערכת שינוע כפתורי, מתקן מינון, מערבל ועוד.

יצירת קשר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    סרטונים

    חוות דעת

    אין עדיין חוות דעת.

    היה הראשון לכתוב סקירה “פורק שקים קטנים עם בקרת אבק”

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *