(3 חוות דעת לקוח)

שינוע פנאומטי בלחץ

שינוע פנאומטי בשיטת Dense Phase

חברת אוטאוס משווקת מעל עשור את המערכות הפנאומטיות המתקדמות של חברת Air Tec  איטליה העובדות בשיטת Dense Phase.
למערכות אלה יתרונות רבים על פני מערכות שינוע הפועלות בשיטות אחרות כגון Dilute Phase, שינוע וואקום, מסוע בורגי, מסועי סרט, מסוע דסקיות, מעלית כפות וכו'.

 

ביכולתן של מערכות שינוע בשיטת Dense Phase לספק קצבי שינוע הנעים בין מאות קילוגרמים למאות טונות בשעה. טווח מרחק השינוע האפשרי גדול אף הוא ונע בין מטרים ספורים למאות מטרים.
ישנן מערכות שינוע בשיטת Dense Phase משלושה סוגים, שינוע מנתי (standard), שינוע בקו מלא (Full Pipe Line), שינוע בקו רציף מלא (Continuous Full Pipeline). סוג המערכת המועדף נקבע עלפי תכונות החומר המשונע, קצב ומרחק השינוע הדרושים, ומספר תחנות היעד.

 

יתרונות אל מול שיטת Dilute Phase
בשיטת Dense Phase היחס בין כמות האוויר המשמשת להזרמת החומר לבין כמות החומר המוזרם היא טובה פי כמה מזה האופייני למערכות הפועלות בשיטת Dilute Phase.
ב Dense Phase ניתן להשיג יחסים דו ספרתיים בין כמות האוויר המושקעת בהנעת החומר לבין כמות החומר המונע, זאת לעומת יחס של עד 6 ב Dilute Phase. פירוש הדבר חיסכון ניכר בעלויות בזכות צמצום משמעותי באנרגיה הדרושה לשם הנעת כל טון של חומר.

תיאור

שלושת שיטות השינוע הם:

שינוע מנתי בשיטת Dense Phase
סוג זה של שינוע בשיטת Dense Phase מכונה גם "סטנדרטי" (standard). מדובר בשינוע כל מנת חומר בנפרד כאשר בין המנות מתרוקן קו השינוע.
בשיטה זו מנת חומר מוזנת אל תא השיגור במערכת השינוע, המנה מונעת אל מיכל ההקבלה באמצעות לחץ אויר. אוויר דחוס מוזרם אל קו השינוע עד שהמנה הועברה במלואה והקו נותר מנוקז.

שינוע מנתי

שינוע בקו מלא (Full Pipeline)
בשיטה זו, כפי שמשתמע משמה, לא מבוצע ריקון קו השינוע בין מנה למנה. מנות חומר מוזנות אל מיכל השיגור בזו אחר זו כאשר הן משוגרות ברצף ותוך שקו השינוע נותר מלא כל עוד נמשכת העברת המנות.
שינוע בשיטה זו מאפשר שליטה טובה על קצב העברת החומר (בקרה עד לרמה של עשרות סנטימטרים לשנייה). כך ניתן למזער את החיכוך בין החומר לצינור קו השינוע וכתוצאה מכך למנוע הן את שחיקת החומר והן את שחיקת הצנרת. בנוסף מושג חיסכון ניכר (עד 50%) בצריכת האוויר הדחוס ביחס לשינוע מנתי סטנדרטי.

קו מלא עם בוסטרים

שינוע רציף בקו מלא (Continuous Full Pipeline)
תוך שימוש מתוזמן בשתי מערכות שיגור במקביל ניתן להשיג זרימה רציפה של מנות חומר דרך קו שינוע בודד אל מיכל הקבלה. כאשר משגר אחד מתמלא השני מזרים מנת חומר.
גם כאן צינור השינוע אינו מתרוקן בין מנות החומר המעברות בו. מכיוון שאין הפסקה בהזנת החומר נוצרת זרימה רציפה של חומר דרך קו השינוע. התוצאה היא זרימה קבוע של חומר אל מיכל הקבלה.
שיטה זו מאפשרת למלא מיכלי קבלה גדולים במהירות. היא גם מהווה פתרון טוב במקרים בהם לא ניתן להציב משגר בודד גדול דיו (מפאת חוסר מקום, בדרך כלל גובה בלתי מספיק).
תיאום מדויק בין שני המשגרים הוא הכרחי ומושג באמצעות שימוש במערכת בקרה מתקדמת, חכמה ואמינה.

Continues Full Line

יצירת קשר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    3 ביקורות עבור שינוע פנאומטי בלחץ

    1. עידן אביגדור

      מערכת טובה ופשוטה. משנעת את המוצקים בקלות ללא צורך במתקני הרמה לקומות גבוהות. נוח לתפעול.

    2. אריאל כפיר

      מערכת פשוטה ללא צורך בטיפול לאוויר השינוע, מה שמוזיל עלויות לפרויקטים.
      השירות ולווי החברה עד לסיום פרויקט ברמה גבוהה.
      מערכת מתאימה גם למינון תוך קבלת רמת דיוק טובה מאוד.

    3. אברהם בריקמן

      מערכת סגורה טובה ויעילה
      שירות אישי ומקצועי ברמה גבוהה

    הוסף חוות דעת

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *