מערבל ריבון

אוטאוס משווקת מערבל ריבון (Ribbon Blender) אנכי מתוצרת Munson Machinery ארה"ב שייצורו החל בשנת 1960. לחברה נסיון רב ביותר בייצור מערבל זה כמו גם יצור מערבל מחרשה (Plow blender) ומערבל פדל (Paddle blender). נסיון רב זה, מאפשר לחברה לתת מענה לכל צורך של הלקוח ולייצר מערבל בייצור לפי דרישה.

 

מערבלי ריבון של החברה מתוכננים לעבוד בתעשיות שונות. החל מגימור סניטרי לתעשיית התרופות, תעשיית המזון ועוד ועד מערבלים עמידים בנפחים גדולים לתעשיית הכימיה, תעשיית הבניה, תעשיית הדשנים ועוד.

 

חברת Munson היתה זו שהכניסה את התקן לתעשייה הקובע יחס של 2 ל 1 בין אורך לרוחב לקבלת ביצועי עירבול מיטביים. נפח העירבול במערבלי מונסון עומד על 70% עד 80% מהנפח הכולל של המערבל על מנת להשאיר מספיק נפח בחלק העליון לזרימה נכונה של החומר המערבל מעל הבוחש הסובב. דבר זה גם מאפשר מיקום סעפת להתזה לאורך המערבל מעל פני החומר הגורם לפיזור אחיד של תוספים נוזליים.
כמו כל המערבלים מתוצרת מונסון, גם מערבלי הריבון מיוצרים בסטנדרט גבוה. גוף המערבל בנוי בצורה קשיחה המאפשר מרווחים אפסיים בין גוף המערבל לבין הבוחש הסובב. עקב כך, נשאר במערבל חומר מועט ביותר בזמן ריקון. יתרון גדול בזמן ניקוי והחלפת תפריטים.
אוטאוס מציעה את המערבל במגוון חומרים. פלדה פחמנית, נירוסטה (פלמ"ב), פלדה נגד שחיקה, הסטלוי (Hastalloy) וחומרים אקזוטיים אחרים. הכל לפי דרישה.

 

כמו כן, המערבל מסופק בכל רמת גימור נדרשת ובהתאם לדרישות כל תעשיה ותעשייה.

 

אפשרויות הזנה וריקון של המערבל: מיכלים קשיחים, שקי ענק (Big Bags), מסוע בורגי, שינוע פנאומטי, שינוע ואקום ועוד.
אוטאוס משווקת מגוון מערבלים מתוצרת מונסון. מערבל מנתי סובב, מערבל פלאושר, מערבל מעבדתי מנתי סובבמערבל V, מערבל רציף סובב ומערבל הי אינטנסיטי רציף.

יצירת קשר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    חוות דעת

    אין עדיין חוות דעת.

    היה הראשון לכתוב סקירה “מערבל ריבון”

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *